CED zet met MultiHerstel de nieuwe standaard in schadeherstel

Met MultiHerstel vaart CED een opvallende koers op de herstelmarkt. MultiHerstel maakt herstel en onderhoud synoniem voor service en gemak door de consument in geval van schade direct en op een zeer persoonlijke manier een oplossing te bieden. En dat wordt gewaardeerd: onderzoek toont aan dat de Net Promotor Score van honderden opdrachten gemiddeld tussen de plus 60 en plus 80 ligt. Ongekend hoog voor de verzekeringsbranche! En dat terwijl zowel de operationele kosten als de schadelast met procenten dalen.

Met MultiHerstel vaart CED een opvallende koers op de herstelmarkt. MultiHerstel maakt herstel en onderhoud synoniem voor service en gemak door de consument in geval van schade direct en op een zeer persoonlijke manier een oplossing te bieden. En dat wordt gewaardeerd: onderzoek toont aan dat de Net Promotor Score van honderden opdrachten gemiddeld tussen de plus 60 en plus 80 ligt. Ongekend hoog voor de verzekeringsbranche! En dat terwijl zowel de operationele kosten als de schadelast met  procenten dalen.

De moderne consument is veeleisend, ook op het gebied van schade, herstel, preventie en onderhoud. De consument verwacht een service op maat en een persoonlijke benadering. Verzekeraars en eigen risicodragers, zoals woningcorporaties, die dat kunnen bieden, nemen een voorsprong op hun concurrenten. Met de 24-uurs service van MultiHerstel maakt CED als eerste in Nederland die belofte  waar namens haar opdrachtgevers. Het resultaat: ongekend hoge klanttevredenheidscijfers en gigantische besparingen op zowel de operationele kosten als de schadelast.

Meteen een oplossing
Duizenden gedupeerden krijgen jaarlijks te maken met schade aan hun huis door water, inbraak of brand. Die schade wil men hersteld hebben – en liefst zo snel mogelijk. Koos de consument in het verleden bijna standaard voor financiële compensatie, tegenwoordig gaat men steeds vaker voor gemak. MultiHerstel levert dat: met één telefoontje, e-mail of app-bericht naar MultiHerstel weet de consument direct wanneer de schade wordt hersteld, door wie, wat deze hersteller precies gaat doen en hoelang deze werkzaamheden zullen duren. Dat geeft rust én de zekerheid dat de schade snel verholpen is.

MultiHerstel gaat verder
Bij schade zit de schrik er bij de bewoners vaak goed in. Daarom repareert MultiHerstel niet alleen de schade, maar verzacht ook het leed van de mensen die het treft door tijdens het bezoek oog te hebben voor de persoonlijke situatie. Bijvoorbeeld met een attentie voor de kinderen of door een luisterend oor te bieden. En voor de hersteller vertrekt, laat hij de bewoners met een preventie quick scan zien hoe een soortgelijke schade in de toekomst voorkomen kan worden. Een complete service dus, die zeer gewaardeerd wordt door de verzekerde én die voor de verzekeraar beduidend goedkoper is dan een uitkering in geld.

Doorslaand succes
Hans Coffeng, CEO van CED: “CED ontwikkelde deze nieuwe formule vanuit de behoefte van de hedendaagse consument. En met succes: de klanten die deelnamen aan de pilot reageerden zeer positief – en soms zelfs hartverwarmend – op de snelle service en persoonlijke aandacht van MultiHerstel. Deze aanpak past geheel binnen de strategie van CED, waarbij we de beste resultaten willen boeken vanuit samenwerking binnen de gehele keten: van opdrachtgever tot aan de consument en van schademelding tot aan herstel van de schade.”

Op 24 september presenteert CED de vernieuwende serviceformule van MultiHerstel aan een breed publiek van verzekeraars tijdens het CED Zeilevent.